Bagaar en Verhaert bundelen krachten om leider in digitale innovatie te worden

Redactie WINMAG Pro
Verhaert Masters In Innovation, een snelgroeiende dienstverlener in innovatie, en de AXE groep (Ahlers – Xyles – AXE Investments), wat voor Access to Xcellent Expertise staat, zijn verheugd te kunnen meedelen dat het digitale productbureau Bagaar zich aansluit bij Verhaert’s nieuwe overkoepelende merk Verhaert Digital.

Dit breidt de mogelijkheden van Verhaert Digital verder uit voor digitale end-to-end oplossingen, waardoor het een toonaangevend B2B digitaal productontwikkelingsbedrijf wordt. Dit merk zal klanten toegang geven tot een nog completere set van diensten voor gebruikersgerichte, bedrijfsgedreven en technologische hoogstaande oplossingen om hun innovatievermogen te vergroten.

Groeistrategie voor digitale end-to-end oplossingen

Zowel Bagaar als Verhaert hebben een gelijkaardig DNA, waarbij gebruikersgerichtheid gecombineerd wordt met een strategische en zakelijke focus en sterke technologische expertise. Dit verzekert een vlotte integratie en samenwerking tussen de teams in de toekomst onder het nieuwe overkoepelende merk binnen de groep, Verhaert Digital.

Dit merk zal alle digitale competenties omvatten van de teams bij Bagaar, Verhaert, Load en Pegus Digital, en zo een nog vollediger en diepgaander dienstenpakket aan te bieden. Het multidisciplinaire team zorgt voor een naadloze uitvoering van ideevorming, validatie en implementatie. Met een praktijkgerichte aanpak, levert Verhaert Digital digitale oplossingen van hoge kwaliteit, van backend, frontend en mobiele applicaties, tot hardware, elektronica en infrastructuur.

"Met deze deal gaat de AXE groep, inclusief Ahlers en Xylos, een strategisch partnerschap aan met Verhaert om samen te werken aan belangrijke innovatieprojecten. Onze werknemers en klanten zijn enthousiast om zich aan te sluiten bij Verhaert Digital, waardoor we strategisch kunnen blijven innoveren", zegt Christian Leysen, Voorzitter AXE Group.

Perfecte match voor uitgebreide digitale productontwikkeling

Bagaar gelooft er sterk in dat duurzaam ondernemen draait om mensen en dat technologie daarin een middel is om de manier van zakendoen te veranderen. Deze visie, in combinatie met hun start-up DNA, stimuleert en past perfect bij Verhaert’s RICE strategie, die open en innovatief denken, continu leren en een ‘alles kan’ ‘goedkoop falen, snel leren’ aanpak hoog in het vaandel draagt.

De bruisende kantoren van Bagaar in het centrum van Antwerpen zullen helpen om nieuw ambitieus talent aan te trekken en ons portfolio verder te ondersteunen en uit te breiden. De huidige portfolio’s van Bagaar en Verhaert zijn al zeer complementair en omvatten multinationals en start-ups in heel Europa in de slimme woningen, mobiliteits-, logistieke, FMCG, gezondheids- en ruimtevaartindustrie.

”Samen verbinden we de digitale en fysieke innovatiewereld en stellen we onze klanten in staat hun processen te optimaliseren en succesvoller nieuwe kansen te creëren. Door end-to-end oplossingen te bouwen en meer succesvolle digitale producten en toepassingen te ontwikkelen, zullen klanten hun innovatievermogen een boost geven", vervolgt Koen Verhaert, CEO Verhaert Masters in Innovation.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie