Manhattan presenteert het eerste en enige Fulfilment Experience Insights Dashboard voor de detailhandel

Redactie WINMAG Pro

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH), de wereldwijde leider in supply chain commerce, lanceert het Fulfilment Experience Insights dashboard. Dit dashboard biedt een voortdurende toetsing van omnichannelfulfilmentprestaties en informeert retailers proactief hoe zij zich tot een grote groep collega's en concurrenten verhoudt. Deze realtime 'actuals versus actuals'-vergelijking vermijdt de ingebouwde vertraging van de meeste benchmarkingtools.

Deze nieuwe functie, die deel uitmaakt van Manhattan Active Omni, biedt retailers één overzicht van KPI's voor digitale orderverwerking, zoals conversie bij het afhalen in de winkel, tekorten en verlaten winkelwagens, orderafhandelingstijd en meer. Retailers kunnen hun strategieën voor supplychainexecutie evalueren, meten en aanpassen met behulp van verzamelde en geanonimiseerde gegevens uit het ecosysteem van de Manhattan Active-cloud. Deze unieke analysetool, die de mogelijkheid biedt om snel tussen verschillende tijdframes te schakelen, biedt een gedetailleerd inzicht in de ervaring die een retailer levert aan zijn klanten.

"De introductie van baanbrekende innovaties zoals het Fulfilment Experience Insights Dashboard is een van de redenen waarom Manhattan nog steeds leider is op het gebied van omnichannelordermanagement", zegt Amy Tennent, senior director Product Management bij Manhattan. "Voor de allereerste keer kunnen retailoperationsteams precies zien hoe ze presteren ten opzichte van de rest van de industrie. Dit is een complete gamechanger, omdat ze nu een startpunt hebben om te beginnen met het creëren van meer efficiëntie en het verbeteren van fulfilmentprestaties voor hun klanten."

Manhattan is als geen ander in staat om deze oplossing te ontwikkelen, omdat honderden van 's werelds topmerken van deze fulfilmentexecutietools gebruik maken om wekelijks miljoenen orders te verwerken. Op basis van deze uitgebreide kennis en ervaring heeft Manhattan vakkundig de belangrijkste prestatie-indicatoren geïdentificeerd die cruciaal zijn voor het stimuleren van groei en het maximaliseren van inkomsten.

Vorig jaar lanceerde Manhattan de Unified Commerce Benchmark waarin 286 klantervaringen in vier segmenten werden gemeten. Van deze vier primaire segmenten scoorde 'Promising & Fulfilment' met een aanzienlijke marge het laagst. Manhattans nieuwe dashboard geeft retailers hun realtime prestaties op dit kritieke gebied en helpt hen Unified Commerce-leiders te worden.

 

Ook interessant:

Lees hier: 6 procent vrijgekomen corporatiewoningen in 2021 naar statushouders
Lees hier: McDonald's kiest Accenture voor slimme technologie in restaurants

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie