Mogelijk dankzij geavanceerde technologie koploper in zakelijke hypotheken

Redactie WINMAG Pro
Met een titel van FD Gazelle 2021 op zak en na het doorbreken van de grens van €800 miljoen aan verstrekte financieringen, mag Mogelijk zich rekenen tot koploper in zakelijke hypotheken.

Het geheim? Geavanceerde technologie in combinatie met persoonlijke aandacht voor klanten en investeerders. 

Fintech vastgoedbedrijf 

Een aanvraag doen voor een financiering voor zakelijk vastgoed kan bij Mogelijk heel snel. Wil je een Verhuurhypotheek, dan krijg je binnen 5 minuten een voorlopige offerte in je mailbox en ook de aanvraag van zakelijke hypotheken kan binnen enkele dagen rond zijn. Als fintech vastgoedbedrijf heeft Mogelijk veel processen geautomatiseerd met slimme software.

Fintech is een samenvoeging van ‘finance’ en ‘technology’. Het gaat over het aanbieden van financiële diensten door gebruik te maken van slimme software. Online bankieren is daar een voorbeeld van, of het berekenen van maandlasten van een zakelijke hypotheek. Mogelijk zet deze slimme software in om het proces van aanvragen en verstrekken van hypotheken eenvoudig en snel mogelijk te maken. 

Slim datagebruik

Processen en formulieren zijn bij Mogelijk zoveel mogelijk geautomatiseerd en gestandaardiseerd. Dit zorgt ervoor dat de aanvrager laagdrempelig via online formulieren gegevens kan aanleveren. Bij het beoordelen van een aanvraag maakt Mogelijk slim gebruik van beschikbare data over de objecten. Het systeem zet die data in een goed overzicht waaruit de accountmanagers en investeerders hun conclusies kunnen trekken.

Eigen IT-team binnen Mogelijk Vastgoedfinancieringen

Ook het proces vanuit de investeerders is optimaal ingericht. Kiest een investeerder een financieringsaanbieding uit, dan worden overeenkomsten automatisch gegenereerd, verstuurd en kunnen deze digitaal ondertekend worden. Voor al deze ‘tech’ heeft Mogelijk een eigen IT-team in huis met daarin onder andere software developers, product owners en business analisten. Zij onderhouden de systemen en ontwikkelen deze verder door. 

Menselijke maat niet uit het oog

Met al dat automatiseren kun je je afvragen of er nog ruimte is voor de menselijke maat. Maar juist daar staat Mogelijk voor. Doordat de accountmanagers minder tijd kwijt zijn met het handmatig checken en opvragen van gegevens, kunnen ze meer tijd investeren in relaties. Mogelijk maakt altijd persoonlijk kennis met aanvragers tijdens het intakegesprek op kantoor. Dat contact is niet door een ‘tech’-oplossing te vervangen; bij Mogelijk staat persoonlijk contact altijd voorop. 

Jouw zakelijke hypotheek berekenen en ontdekken waar kansen liggen? Ga naar de website van Mogelijk en doe een online quickscan! 

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie