Speakap richt zich met het platform op non-desk medewerkers

Nederlandse communicatie app Speakap betreedt Britse markt

Redactie WINMAG Pro
Speakap, het communicatieplatform voor medewerkers op de werkvloer, is officeel gelanceerd in Groot-Brittannië.

Speakap richt zich met het platform op non-desk medewerkers uit branches als retail, hospitality, transport, vrije tijd en toerisme. Via het platform is iedereen in de organisatie te bereiken. Dat komt omdat Speakap als app op de smartphones van de medewerkers is geïnstalleerd. Organisaties kunnen de app van Speakap geheel vormgeven in de eigen huisstijl. De app heeft de gebruikersvriendelijkheid van persoonlijke sociale media.

Bekende bedrijven

Oprichters Erwin van der Vlist en Patrick van der Mijl zijn in 2013 gestart met de ontwikkeling van Speakap. Het Nederlandse bedrijf is inmiddels actief in zes landen. Naast Groot-Brittannië is Speakap ook actief in Duitsland, Spanje, België en Brazilië. Ze hebben momenteel ruim 300 klanten verspreid over 27 internationale markten. Bedrijven als IKEA, JD Sports, McDonald’s en Rituals maken gebruik van de diensten van Speakap. In 2017 won Speakap de ‘Best Retail Innovation of the Year’-award die werd uitgereikt door ABN-AMRO.

 

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie