Adobe richt zich op digitale transformatie van organisaties

Met de komst van Adobe Sign onderstreept Adobe de richting die het bedrijf opgaat. Adobe's Document Cloud moet het proces van digitale transformatie in het bedrijfsleven versnellen en bovenal vergemakkelijken.

Digitale transformatie met Adobe

Naar aanleiding van een studie van IDC ziet Adobe kansen voor organisaties om de klanttevredenheid te verhogen door digitalisatie van de documentstroom. Zo zegt 72 procent van de organisaties die deelnamen aan de studie dat verbetering van de documentstroom de klanttevredenheid verhoogt. Papier gooit echter roet in het eten, zorgt voor een minder efficiƫnte documentstroom en heeft dus direct effect op de klanttevredenheid.

Het is dus zaak deze documentstroom te optimaliseren en Adobe denkt dat zij de aangewezen persoon zijn met hun Document Cloud en samenhangende service, Adobe Sign. Via de Document Cloud kunnen organisaties altijd en overal bij hun PDF-bestanden, niet voor niets de standaard voor digitale documenten. Deze oplossing integreert bovendien met onder andere Dropbox, Salesforce en Workday.

Daarnaast levert Adobe ook de Marketing Cloud-service, een oplossing die jouw data en content bij elkaar brengt om succesvol jouw producten of services onder de aandacht te brengen. Dit, in combinatie met de digitale signeerservice Adobe Sign, levert Adobe een end-to-end service voor organisaties die zich richten op digitale transformatie.

Meer over de producten van Adobe lees je op hun officiƫle website.