Over Baaz magazine

Baaz is een no-nonsense magazine (5e jaargang) met een heldere doelstelling: het wil binnen het MKB ondernemers en met name directie en hoger management helpen innoveren en inspireren.

Baaz magazine bevat duidelijke artikelen over onder andere ICT, maatschappelijk verantwoord ondernemen, duurzaam ondernemen en algemene management- en ondernemerszaken. Er is ruimte voor de verhalen van zowel nieuwe ondernemers als gevestigde goeroe's en CEO's. De website Baaz.nl is een logische, professionele toevoeging op het magazine.

Redactionele formule

Baaz reikt oplossingen aan die voor ondernemers, managers en directeuren herkenbaar zijn om uitdagingen te tackelen. Vaak in de vorm van een praktijkcase, pitch of visie van een collega-ondernemer. Kortom, verhalen uit de praktijk van specialisten, leveranciers, ondernemers en managers. Dit afgewisseld met interessante en prikkelende vaste rubrieken en columns.

Baaz online

De website Baaz.nl behandelt dagelijks actuele zaken die voor ieder bedrijf of instelling interessant kunnen zijn, met nieuws, achtergronden en wetenswaardigheden. Vaak gaat het om gloednieuwe informatie en soms lees je aanvullingen of verdiepingen op eerder verschenen artikelen in Baaz magazine.

De Baaz-lezer

Baaz schrijft voor ondernemers welke innovatie als kans zien om de concurrentiekracht van hun bedrijf te vergroten, maar niet continu met de technische achtergrond bezig willen zijn. Hij/zij is werkzaam binnen directie of het hoger management, denkt regelmatig na over innovatievraagstukken en laat zich graag inspireren. Volgens de lezer zijn onderwerpen die steeds belangrijker worden: Het Nieuwe Werken, maatschappelijk verantwoord ondernemen/duurzaam ondernemen, bedrijfs-, data-, infrastructuur- beveiliging, virtualisatie en Social Media. Verder heeft de Baaz-lezer grote interesse in onderwerpenals: marketing & sales, business trips, masteropleidingen, branchespecifieke opleidingen, algemene management-informatie, seminars, events en workshops.

Het magazine voor de ondernemer

Baaz verschijnt viermaal per jaar in een oplage van minimaal 65.000 exemplaren, waarvan 22.000 geselecteerde MKB-ondernemingen. Deze selectie bestaat uit zowel startende bedrijven als ondernemingen die de grens van drie jaar gepasseerd zijn en een periode van groei tegemoet gaan. In de praktijk zijn dit twee belangrijke investeringsmomenten waarop bedrijven open staan voor innovatievraagstukken. Om nieuwe lezers met het magazine kennis te laten maken, verspreidt Baaz het magazine regelmatig onder bezoekers van toonaangevende beurzen en symposia. Baaz bereikt derhalve 84.000 lezers.

Baaz magazine
http://www.baaz.nl
Nederland
Zuid-Holland
2289 BD
Delftweg 147
info@baaz.nl
+31 (0)15 7600 760
+31 (0)15 7600 700
52.0229794
4.3481255

Description

bevat ieder nummer praktijkartikelen over het bedrijfsleven.