Voiceworks Managed Voice

Redactie WINMAG Pro

De VoIP-oplossingen van Voiceworks zorgen ervoor dat jouw bedrijf productiever kan zijn en jouw klanten altijd het idee hebben dat ze snel en goed worden geholpen. Met Managed Voice breng je jouw telefonie onder bij Voiceworks zelf, waardoor je niet langer zelf je VoIP hoeft te beheren.

Het grootste voordeel hiervan zijn de handige extra opties die door Voiceworks worden geboden. Je kunt verschillende vestigingen van jouw bedrijf aan elkaar koppelen en onderling gratis bellen. Met Hotdesking kunnen jouw medewerkers waar dan ook in jouw bedrijf gebruik maken van hun eigen nummer.

Een van de betere vondsten is het recent ingevoerde Contact Connect. Er zijn weinig dingen onhandiger dan het constant handmatig over moeten nemen van telefoonnummers van het scherm van je computer naar je vaste telefoon. Met Contact Connect is dat verleden tijd. Met één druk op de knop bel je een nummer dat zich bijvoorbeeld in een e-mail of op een website bevindt. Je kunt kiezen uit click-to-dial en select-to-dial, waardoor je op elke mogelijke manier een telefoonnummer uit een document, mail of website kunt gebruiken. Een flinke uitkomst voor drukke ondernemers en dan heb je alleen de basisversie nog maar onder handen genomen. Maakt jouw bedrijf namelijk gebruik van een CRM- of ERP-systeem, dan kun je dit met Contact Connect Advanced en het activeren van de CloudCTI-integratie, koppelen aan Voiceworks. CloudCTI is te koppelen aan bijna elke CRM-oplossing in de markt en zorgt dat je meteen al je CRM-data beschikbaar hebt wanneer een klant belt. Je kunt zelf kiezen of je alleen wat basisgegevens wilt laten zien of meteen de pagina met alle CRM-informatie wilt openen zodra een klant belt. Zo heb je alle gegevens meteen bij de hand en kun je jouw klanten nog sneller en beter van dienst zijn. Voiceworks is een ideale oplossing voor elk bedrijf.

Prijs: op aanvraag

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie