Award - 3CX Live Chat

Redactie WINMAG Pro

3CX Live Chat maakt het mogelijk om de chatfunctionaliteit vanaf je website te integreren in je telefoniecentrale. Dit betekent dat wanneer een (potentiële) klant op je website de chatfunctie kan gebruiken om ofwel met een bot ofwel met een medewerker kan chatten.

Calls worden geleid en geregistreerd via je 3CX-systeem en worden behandeld als reguliere communicatiekanalen. Dit betekent dat 3CX Live Chat vooral het wegnemen van drempels voor (potentiële) klanten is en niet het opwerpen van drempels voor je medewerkers. Integendeel zelfs, want dankzij een probleemloze integratie hebben je medewerkers ook geen aparte training nodig om het systeem te leren gebruiken. Verder worden calls vastgelegd in het CRM-systeem van jouw keuze en is klantcontact dus volledig te integreren in de dagelijkse registratie van werkzaamheden.

Naast de verhoging van je conversie en klanttevredenheid dankzij een veelvoud aan gemakkelijke communicatiekanalen, helpt de integratie van Live Chat in je 3CX-systeem ook om de kosten te drukken. We noemden al het wegnemen van noodzakelijke trainingen van medewerkers voor aparte chatsystemen wat flinke besparingen oplevert.

Ook is de alles-in-een integratie met een telefoniesysteem wat je al gebruikt een flinke besparing in kosten. En je levert alles behalve in op gemak, want alle onderliggende techniek heb je in feite al in huis.  

In het kort

3CX Live Chat maakt het mogelijk om de chatfunctionaliteit vanaf je website te integreren in je telefoniecentrale.

Info 3cx.nl/livechat

award, 3CX, 3CX Live Chat, chatfunctionaliteit
Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie