Cognizant en ServiceNow gaan samenwerken om AI-gedreven automatisering te versnellen

Redactie WINMAG Pro

Cognizant en ServiceNow gaan een strategische samenwerking aan om de implementatie van AI-gedreven automatisering in verschillende sectoren te bevorderen.
 

ServiceNow

De ServiceNow Business Group van Cognizant helpt gezamenlijke klanten die worden geconfronteerd met stijgende kosten, groeiende tech-schulden, handmatige processen en optimale klantervaringen. Cognizant en ServiceNow helpen deze klanten met de inzet van AI voor verbetering op het gebied van operationele effectiviteit, ervaring en innovatie.

"In alle sectoren streven bedrijven ernaar hun concurrentiepositie te verbeteren, activiteiten te optimaliseren en betere ervaringen te leveren, maar ze worden geconfronteerd met uitdagingen rond platformsilo's en intensieve, handmatige workflows,” zegt Ravi Kumar S, CEO van Cognizant. "Cognizant en ServiceNow zijn goed in staat om deze uitdagingen aan te pakken door de combinatie van onze diepgaande branche-expertise, enterprise AI-oplossingen en het krachtige platform van ServiceNow. Hierdoor leveren we innovatieve, kosteneffectieve oplossingen die de waarde van de producten en diensten van onze klanten aan hun eindklanten vergroten."

"Elke CEO is op dit moment in een innovatierace verwikkeld. De winnaars omarmen AI-gedreven transformatie voor een nieuwe manier van zakendoen,” zegt Bill McDermott, voorzitter en CEO van ServiceNow. "Door Cognizant’s oplossingen en diensten te combineren met het intelligente platform voor end-to-end digitale transformatie, versnellen we de automatisering om de moeilijkste uitdagingen van onze klanten op te lossen. Dit betekent dat organisaties in elke branche, van gezondheidszorg en biowetenschappen tot financiële dienstverlening, bij blijven in deze steeds veranderende omgeving."

Lees het volledige Engelstalige persbericht hier.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie