Reclamespot moet speakers en waterbestendigheid benadrukken

Apple onthult bijzondere iPhone 7-reclame

Redactie WINMAG Pro
Apple onthult een splinternieuwe iPhone 7-reclame die enigszins bijzonder genoemd mag worden. De focus ligt op twee features: de speakers en de waterbestendigheid.

Oudere man maakt duik

In de reclamespot – genaamd ‘Dive ‘- ligt een oudere, kale man aan een zwembad in een zonovergoten resort. Uit de speakers van zijn iPhone 7 klinkt het Cubaanse nummer ‘La Virgen de la Macarena’. De man zet het volume een tikje harder. Vervolgens loopt hij, zonder iPhone, naar de allerhoogste duikplank en maakt een perfecte duik.

Doel van reclame

Wat wil Apple met de reclame zeggen? De spot licht twee features van de iPhone 7 uit. Allereerst de kwaliteit van de speakers. Die kunnen op standje ghettoblaster, nogal luid dus. Daarnaast is de iPhone 7 waterbestendig. De reclame legt er dik bovenop dat de iPhone 7 wél tegen water kan, maar absoluut niet waterdicht is. De man legt de iPhone tenslotte wel naast zich neer ondanks de rondvliegende spetters, maar neemt hem niet mee het water in.

Bekijk het filmpje hieronder.

 

 

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie