Doe mee met ons lezersonderzoek en win een ultrabook van Fujitsu (of een van de andere prijzen)

raymond
Erger jij je iedere dag groen en geel aan ons? Zie je dingen die anders, beter kunnen? Of juist niet? Hoe dan ook horen we graag jouw mening over WINMAG Pro. Meedoen betekent kansmaken op een aantal mooie prijzen. Bovendien krijgen alle deelnemers een gratis digitale editie.

Feedback is altijd waardevol, zeker als we daarmee ons magazine en website kunnen verbeteren. Daarom stellen we het erg op prijs als je meedoet aan ons lezersonderzoek. Maar we snappen het ook dat je meer te doen hebt en daarom zetten we er wat mooie prijzen tegenover.

Prijzen

Vijf minuten, meer tijd zal het niet kosten. Als dank hebben we een goedgevulde prijzenkast klaarstaan waarvan de we inhoud gaan verloten onder de deelnemers. Zo maak je onder andere kans op een Fujitsu Lifebook U772, een zakelijk ultrabook t.w.v. 1299 euro waarmee je zeker voor de dag kan komen. Ook een NETGEAR ReadyNAS Duo V2 t.w.v. 397 euro en een LaCie 2Big NAS t.w.v. 199 euro staan klaar voor je klaar.

Sowieso krijgen alle deelnemers een digitale editie van WINMAG Pro naar keuze.

Meedoen kan via www.winmagpro.nl/lezersonderzoek.

Lifebook Lifebook U772
De klapper uit de prijzenpot is deze ultrabook van Fujitsu. In tegenstelling tot de meeste andere ultrabooks is dit model volledig toegespitst op zakelijk gebruik. De slechts 1,4 kg wegende laptop beschikt over een nieuwe generatie Core vPro-processor, een 14-inch beeldscherm en Windows 7.

LaCie 2Big Network 2
Deze nas is de ideale netwerkschijf voor thuis of het kleine mkb. De miniserver biedt ruimte aan twee harde schijven, voor een maximale opslagcapaciteit van 6 TB.

NETGEAR ReadyNAS Duo V2
Makkelijk back-ups maken en bestanden delen is geen enkel probleem voor deze bestandsserver van NETGEAR. Deze vernieuwde uitvoering biedt onder andere een gebruiksvriendelijkere interface dan zijn voorganger. 

Met dank aan Fujitsu, LaCie en NETGEAR voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

afbeelding van raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web:

Momenteel is hij werkzaam als manager contentmarketing bij NoX PR & Content.

Bekijk alle artikelen van Raymond