Infosecurity blog #1: 'Werken in trein of vliegtuig risicovol'

raymond
Van de week las ik een artikel op de Telegraaf met als titel 'Werken in trein of vliegtuig risicovol', dat is nou precies waar de komende beurzen www.infosecurity.nl www.storage-expo.nl & www.thetoolingevent.nl over gaan. Het thema op de beurs dit jaar is 'Are you Always On?'.

Ook ik werk wel eens in de trein, op mijn iPad of iPhone via T-Mobile NS WIFI (als het werkt) of via de KPN hotspots op de stations, maar is dat eigenlijk wel veilig? Wie leest ooit de algemene voorwaarden bij gebruik van deze gratis netwerken? Nou, KPN garandeert de veiligheid van uw gegevens dus echt niet hoor!

Altijd en overal online

Werkgevers verwachten dat de business overal en altijd “Online” is. Een flinke uitdaging voor de hedendaagse ITér. Een bezoek aan deze 3 beurzen zijn de moeite waard. Je vindt er een mix van vele inhoudelijke paralelsessies waar experts hun visie en ervaring delen en een beursvloer waar volop genetwerkt wordt en de business wordt gesloten.

Beleving is toegenomen

Door de jaren heen is de hele beleving van de beurs enorm toegenomen. Alle exposanten doen enorm hun best om belangrijke klanten en prospects uit te nodigen en in de watten te leggen op hun stand. Aan het einde van de dag sluiten we af met een gezellige borrel incl. DJ. IT in Nederland komt helemaal tot leven op 30&31 oktober in Utrecht.

Op dit moment hebben zich al bijna 8.000 IT professionals ingeschreven, ons doel is om ruim 12.000 registraties te halen, net iets meer dan verleden jaar. Nog twee weken te gaan, ik kan niet wachten.....

Wil je als bezoeker naar de Infosecurity? Meld je hier voor registratie.

afbeelding van raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web:

Momenteel is hij werkzaam als manager contentmarketing bij NoX PR & Content.

Bekijk alle artikelen van Raymond