WINMAG Pro 3.2011: printing en Het Nieuwe Werken

raymond
Van multifunctional tot matrixprinter: editie 3.2011 van WINMAG Pro staat in het teken van printing. Daarnaast besteden we weer aandacht aan Het Nieuwe Werken.

In een uitgebreide special vertellen we over alle facetten van printen op de werkvloer. Aan bod komen draadloos printen, hoe je printkosten kunt drukken en natuurlijk hoe printers tegenwoordig steeds meer hun plekje vinden in Het Nieuwe Werken. Daarnaast laten we diverse fabrikanten aan het woord over hun visie op de ontwikkelingen in deze sector.

Special: HNW #3

Maar er is natuurlijk meer. In navolging van editie 1 en editie 2 van dit jaar, vind je in deze editie deel 3 van de reeks over Het Nieuwe Werken. Deze editie gaan we dieper in op hoe je deze nieuwe manier van werken in de praktijk toepast.

Go of no: Nokia E7

Nokia heeft het moeilijk, maar blijft toch met nieuwe toestellen komen. Is de E7 de moeite waard? Het draait immers op Symbian, een systeem waarvan Nokia heeft aangekondigd het uiteindelijk te zullen 'verlaten'  ten gunste van Windows Phone. We zetten de plussen en minnen voor je op een rij.

Dubbelreview: dual-core smartphones

Twee redacteuren, twee dual-core smartphones. In deze editie vind je een dubbelreview, waarin we kritisch gekeken naar de Samsung Galaxy S II en de LG Optimus 2X Speed. Deze twee toptoestellen met een dual-core processor hebben de lat voor de concurrentie weer een stukje hoger gelegd.

Je eigen onlinehelpdesk

Je hebt een eigen webwinkel en de zaken gaan goed. Maar daarmee nemen ook het aantal klanten toe, en dus het aantal vragen dat ze hebben. Hoe zorg je ervoor dat je je klanten optimaal te woord kunt staan en dat alle vragen netjes worden afgehandeld? Wij gingen op zoek naar de beste oplossingen.

Modern internetshoppen

Het webwinkelend publiek is verwend geraakt: een simpel Web 1.0-shopje is vaak niet meer genoeg. Denk aan integratie met social media, prijsvergelijkingssites enzovoorts. Hoe zorg je dat je de concurrentie een stap voor blijft? Met deze tips ben je weer helemaal bijgepraat.

afbeelding van raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web:

Momenteel is hij werkzaam als manager contentmarketing bij NoX PR & Content.

Bekijk alle artikelen van Raymond