WINMAG Pro 6.2011: MKB Best Choice special

raymond
De afsluitende WINMAG Pro van het afgelopen jaar ligt in de winkels. Traditiegetrouw staat die in het teken van jaarlijstjes, terugblikken op 2011 en vooruitkijken naar wat in 2012 komen gaat.

Special: Terugblikken en vooruitkijken

Zalijke ict heeft zich ook in het afgelopen jaar weer in een razend tempo doorontwikkeld en dan bedoelen we niet alleen wat betreft technologie. Denk aan de bizarre smartphone-wedloop, de (voorzichtige) inburgering van Het Nieuwe Werken en alle ontwikkelingen rondom e-commerce. In een reeks artikelen blikken we terug op 2011 en kijken we vooruit naar 2012.

Special: MKB Best Choice 2011

De economische omstandigheden nopen tot bezuinigingen. Iedere euro die je in je ict investeert, wil je dubbel en dwars terugzien, binnen afzienbare tijd als het even kan. Wij hebben de beste producten en diensten van 2011 op een rij gezet.

Top-apps voor tablets

Verander je iPad of Android-tablet van een aardig hebbeding voor op de bank naar een productief apparaat voor je business.

Social CRM

Social media is niet meer een 'leuk dingetje voor erbij', maar een belangrijk platform voor je klantcontact. Dat vraagt ook om een contactbeheerder die daarop toegesneden is. Wij kijken naar de opties.

Ultrabooks

Dun, licht, snel, maar niet tè duur. Dat is in een notendop wat de 'ultrabook' belooft. We testen twee modellen van dit nieuwe laptoptype.

afbeelding van raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web:

Momenteel is hij werkzaam als manager contentmarketing bij NoX PR & Content.

Bekijk alle artikelen van Raymond