Customers The Day After Tomorrow

Hoe trek je klanten in een wereld van AI, bots en automatisering?

Redactie WINMAG Pro
Digitalisering belandt in een fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen.

Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. 'Customers The Day After Tomorrow', het nieuwe boek van Steven Van Belleghem, gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je er volgens de Vlaming in de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

Klantgerichtheid in de digitale wereld

Steven Van Belleghem is expert op het gebied van klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker op internationale congressen, bedrijfsbijeenkomsten en evenementen. ook is hij is visiting professor aan de Vlerick Business School en richtte het inspiratie- en adviesbureau nexxworks op en het socialemediabureau Snackbytes.

afbeelding van Redactie WINMAG Pro

Redactie WINMAG Pro | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Redactie