Iron Mountain lanceert nieuwe merkidentiteit

Redactie WINMAG Pro
Iron Mountain, specialist op gebied van opslag- en informatiebeheer, kondigt zijn nieuwe wereldwijde merkidentiteit aan in onder meer Nederland. Deze rebranding weerspiegelt de snel veranderende digitale wereld waarin Iron Mountain bedrijven helpt om informatie uit traditionele archieven veilig op te slaan en te digitaliseren, en deze bovendien slim in te zetten voor bedrijfsdoeleinden.

De nieuwe merkidentiteit bestaat uit een nieuw logo, de tagline CLIMB HIGHER™ en visie statement. Samen omvatten zij Iron Mountain’s nieuwe doel: “de meest vertrouwde partner van onze klanten zijn om op innovatieve en sociaal verantwoorde manieren waarde te beschermen en te creëren voor wat het belangrijkst is.”

Iron Mountain richt zich op zeven sleutelgebieden bij het ondersteunen van bedrijven in hun digitale transformatie:
 

  • Content Service Platform (CSP)
  • Secure Offline Storage
  • Secure IT Asset Disposition (SITAD)
  • Fine Arts and Entertainment Services
  • Small & Medium Businesses
  • Data Centers
  • Consumer Storage

Lees hier de brief van President en CEO Bill Meaney. Voor meer informatie over Iron Mountain’s rebranding, zie hier de nieuwe Rethink page.

afbeelding van Redactie WINMAG Pro

Redactie WINMAG Pro | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Redactie