KPMG benoemd tot ServiceNow beste digitale transformatie- en gezondheidszorgpartner van het jaar

afbeelding van Redactie WINMAG Pro

ServiceNow erkent KPMG voor het tweede jaar op rij als Wereldwijde Transformatiepartner van het jaar. KPMG ontvangt de eer voor de baanbrekende digitale oplossingen die het consultancykantoor levert om organisaties te helpen transformeren. Daarnaast is KPMG voor de tweede keer erkend als ServiceNow Wereldwijde partner in de Gezondheidszorg van het jaar. Samen helpen KPMG en ServiceNow organisaties in de gezondheidszorg om patiënten centraal te stellen bij digitale transformatie.

ServiceNow erkent KPMG als een partner die een belangrijke rol heeft gespeeld in hun groeiproces, door het behalen van succesvolle resultaten voor gezamenlijke klanten. De awards van 2023 zijn gebaseerd op de prestaties in 2022. De jury kijkt naar verschillende criteria, waaronder omzetbijdrage en groei, bedrijfsinnovatie met impact op digitale transformatie, uitbreiding van productlijnen en groei van workflow en competenties.

KPMG Klaar voor het digitale tijdperk

KPMG maakt gebruik van het ServiceNow-platform om organisaties te transformeren en klaar te maken voor het digitale tijdperk. Het doel is om klanten veerkrachtig en wendbaar te maken in een tijd van voortdurende verandering. Deze prijzen vormen een aanvulling op twee andere awards die ServiceNow eerder dit jaar uitreikte. Het bedrijf benoemde KPMG eerder tot de 2023 ServiceNow Transformatiepartner in Amerika en de 2023 ServiceNow Amerikaanse Federale partner van het jaar.

Alexandra van der Tuin, Head of Alliances & Chief Digital Officer van KPMG Nederland: “Wij zijn trots dat we ook in 2023 gekozen zijn tot ServiceNow Wereldwijde Transformatie- en Gezondheidspartner. Het is een erkenning dat we waardevolle digitale transformatietrajecten realiseren bij onze klanten met de inzet van het ServiceNow-platform. Onze unieke kracht is het combineren van KPMG’s kennis met de digitale werkprocessen van ServiceNow. Het is een kers op de taart van ons waardevolle partnership.”

Jean Pierre van Tiggelen, Area Vice President & Country Manager Nederland bij ServiceNow: “KPMG heeft het afgelopen jaar wederom laten zien dat zij onze waardering en erkenning op het gebied van digitale transformatie en in de gezondheidszorg dik verdienen. We zijn blij met KPMG als partner en deze award is dan ook een mooie bekroning van onze jarenlange samenwerking.”