MKB Proof Awards 2021: 3CX

Redactie WINMAG Pro
3CX brengt elke communicatievorm bij elkaar. De samenkomst van interne en externe telefonie, chat en videoconferencing centraliseert dagelijkse communicatie. En omdat succesvol flexwerk valt of staat met dagelijkse toegankelijkheid en bereikbaarheid, ga je het nieuwe tijdperk goed voorbereid aan.

3CX levert een uiterst volledige unified communications-oplossing. De standaardsoftware is een jaar lang gratis bruikbaar. VoIP dient als basis voor telefonie. Communiceren kan altijd en overal, zij het via de webbrowser, op iOS, Android of een Windows app naar wens. Je werkt met dezelfde CRM-gegevens, hetzelfde nummer en dezelfde omgeving. Een videoconference is in een handomdraai opgezet en bevat alle tools die bij samenwerking komen kijken. Daaronder: screensharing, een whiteboard, enquêtes en het delen van bestanden.

Live Chat

3CX ontwikkelde chatsoftware voor WordPress, Joomla, Drupal en andere veelgebruikte backends. Met de Live Chat plugin voeg je een verbonden chatinterface aan websitepagina’s naar keuze toe. Sitebezoekers zijn te verwelkomen met een (geautomatiseerd) bericht. Vragen beantwoord je in 3CX’ web client, tezamen met SMS- en Facebook-berichten.

Telefooncentrale

In Nederland wordt 3CX door ruim 40 partners (ofwel ‘providers’) aangeboden. Daarnaast hebben IT-afdelingen de optie om de software bij de huidige cloudpartner onder te brengen. Tot slot maakt ‘Hosted by 3CX’ het mogelijk om de telefooncentrale en software in 3CX’ DigitalOcean cloud of Google Cloud te hosten. Basisconfiguratie, updates, beheer en veiligheid worden met ‘Hosted by 3CX’ ontzorgd. De hosting is één jaar lang gratis en kan vanaf 3CX’ homepage worden geregeld. 

afbeelding van Redactie WINMAG Pro

RedactieWINMAG Pro | Redacteur

Bekijk alle artikelen vanRedactie