ABN AMRO en Yuki starten nationale samenwerking

Boekhoudservice Yuki gaat een samenwerking aan met ABN AMRO. Het online platform van ABN AMRO voor zakelijke klanten is vanaf 1 augustus a.s. ook gekoppeld aan Yuki. Het voeren van een weinig tijdrovende online boekhouding moet zo vereenvoudigt worden.

ABN AMRO kiest voor een samenwerking met Yuki om het innoverende karakter van deze online boekhoudservice. “Ondernemers worden vaak gedreven door hun passie, en die is meestal niet boekhouden. De samenwerking tussen ABN AMRO en Yuki maakt het altijd en overal mogelijk om de juiste bankgegevens binnen Yuki beschikbaar te hebben”, aldus Bart van Bergen, Business Manager bij ABN AMRO. “De klant zelf hoeft hier geen handelingen meer voor te verrichten.”

Ondernemers besteden gemiddeld 4 uur per week aan hun administratie, met Yuki kan dit worden terug gebracht naar maximaal een half uur. Zo kan de ondernemer zich bezighouden met de zaken waar hij goed in is. Yuki streeft, naast gemak voor de ondernemer, bovendien naar continue innovatie van de online boekhoudservice.

Lancering iPad-applicatie

“De onlangs geïntroduceerde iPhone Yuki applicatie is één praktisch voorbeeld van de innovatievoorsprong van Yuki op het traditionele boekhouden”, aldus medeoprichter van Yuki, Lucas Brentjens. Yuki introduceerde onlangs een iPhone applicatie die het mogelijk maakt de vele bonnen van een ondernemer, afkomstig van parkeren, treinkaartjes of een lunch met een klant, te fotograferen met de iPhone en direct in te boeken in het systeem van Yuki. Boekhouden via je mobieltje dus. De komende maanden introduceert Apple de langverwachte iPad op de Nederlandse markt; Yuki lanceert eind deze maand al een speciale iPad applicatie. Deze applicaties worden bovendien gratis ter beschikking gesteld voor Yuki klanten.