Accent levert 3CX hosted telefonieplatform via Motto

Als eerste it-dienstverlener in Nederland heeft Accent het hosted telefonieplatform van 3CX uitgerold bij één van haar relaties.

3CX hosted telefonie

Eerder deze maand maakten Motto en 3CX bekend dat zij een overeenkomst hebben gesloten om de hosted telefonieoplossing van 3CX te leveren aan organisaties in Nederland. Dat het snel kan gaan bewijst Accent, die de oplossing inmiddels heeft uitgerold bij een klant van de it-dienstverlener.

De flexibiliteit van 3CX en Motto

Een voordeel van de oplossing die 3CX biedt in combinatie met de diensten die Motto levert is flexibiliteit. Zo hebben de partners van Motto haar partners een ongekende keuze bij het verkopen van een mix van cloud-communicatiediensten zoals SIP-trunks, netwerkverbindingen, mobiele communicatie en hosted PBX.

Eduard Vrieling, directeur van Accent, zegt hierover: 'Accent is continu op zoek naar goede innovatieve oplossingen om de klanten nog beter, sneller en efficiënter van dienst te kunnen zijn. Het platform van Motto in samenwerking met 3CX is een oplossing die daadwerkelijk iets oplevert.'