ContactCare

Een goed contact met klanten is een belangrijk onderdeel van elke webwinkel. Je wilt immers consumenten tevreden houden. Wanneer je hier zelf geen tijd voor hebt, kan ContactCare je daarbij helpen.

De klantenservice is geschikt voor elk bedrijf die wil communiceren met zijn of haar klanten via telefoon, e-mail of chat. Webwinkeliers betalen uitsluitend voor de effectieve minuten, maar zijn wel dagelijks bereikbaar tussen 08:00 en 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Daarnaast heeft ContactCare veel ervaring op het gebied van klantenservice en zijn wij sterk in het upsellen en crosssellen van diensten en/of producten wat de conversie ten goede komt.
Ook zeer gespecialiseerde webwinkels kunnen van deze dienst gebruikmaken.

Naast klantenservice biedt ContactCare ook een antwoordservice voor overflow, als telefoniste of receptie op afstand. Ook kunnen ze het shopmanagement van de webwinkel uitvoeren, zoals het aansturen van de marketing, communiceren met de opslagplaats en alle overige 'kleine' taken op ons nemen.

Prijs: Op aanvraag
Info: www.contactcare.nl