Crm-leverancier Scope toont nieuwste productontwikkelingen

Afgelopen donderdag vond de jaarlijkse klantendag plaats van de Nederlandse CRM leverancier, SCOPE marketing technology b.v., in De Glazen Ruimte in Maarssen. Dit evenement werd georganiseerd voor klanten, partners en overige relaties van SCOPE om een helder beeld te geven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van CRM en haar plannen voor de toekomst.

Het ICT-bedrijf heeft het afgelopen jaar een groot aantal nieuwe ontwikkeltrajecten doorlopen. Hier is uitgebreid aandacht aan geschonken. Eén van de nieuwste ontwikkeltrajecten waar Scope nog aan werkt, is de nieuwste versie van het crm-systeem van SCOPE, ‘SCOPE 4.0’. Hoewel aan de voorkant weinig verschil is te zien met de huidige versie, heeft aan de achterkant een grote transformatie plaatsgevonden. Het systeem is namelijk overgezet op een nieuwe ontwikkeltechniek genaamd ‘MVC’ (Model View Controller). Deze overgang heeft tot gevolg dat de software toekomstbestendig is en dat de performance aanzienlijk is verhoogd in de vorm van een sneller werkend en stabieler systeem.

Naast de nieuwe versie van het crm-systeem, zijn ook de functionaliteiten van de nieuwste add-on producten besproken, zoals het verbeterde integratieproduct ‘SCOPE Exchange Integration 3.3’ waardoor mobiele apparaten nog beter in contact moeten staan met de centrale crm-database en het nieuwe studentenverwingssysteem voor onderwijsinstellingen. Daarnaast kwam ook de SCOPE Workflow Module aan bod. Eén van de nieuwste add-ons van Scope om het procesmanagement te verbeteren.