KPN introduceert twee nieuwe zakelijke telefonieabonnementen

KPN introduceert twee nieuwe zakelijke mobiele telefonieabonnementen: BedrijfsFlexibel en BedrijfsSelect. Beide abonnementen zijn modulair en daardoor voor iedere medewerker op maat samen te stellen en tussentijds aan te passen.

BedrijfsFlexibel

Voor bedrijven in het kleinzakelijke segment die eenvoud en flexibiliteit in hun mobiele abonnementen willen, biedt KPN nu BedrijfsFlexibel. Met deze dienst hoeven bedrijven voortaan niet meer te letten op de verschillende tarieven voor bellen of sms’en, want zij betalen nooit meer dan 10 cent per minuut voor bellen en 10 cent per sms binnen Nederland (genoemde prijzen zijn excl. btw).

Met BedrijfsFlexibel kunnen bedrijven iedere maand diverse voordeelmodules toevoegen of verwijderen. Bijvoorbeeld de mogelijkheid tot het versturen van 1.000 sms-berichten voor een vast bedrag per maand. Achteraf betaal je alleen wat je hebt vebbruikt.

BedrijfsSelect

Voor grootzakelijke bedrijven die vragen om maatwerk en een totale telefonieoplossing heeft KPN nu BedrijfsSelect. Dit abonnement bestaat uit een uitgebreid basisaanbod en optionele modules voor de medewerker, het bedrijf en de telecombeheerder. Met BedrijfsSelect kunnen bedrijven bijvoorbeeld kiezen voor een module waarin vaste en mobiele telefonie volledig zijn geïntegreerd

 Met deze module bellen medewerkers onbeperkt onderling binnen het bedrijf en zijn functionaliteiten zoals doorverbinden en verkort kiezen, voortaan ook beschikbaar op de mobiele telefoon. Bovendien betalen bedrijven de voordelige tarieven van vaste telefonie voor mobiel bellen naar externe nummers. Zo hoeven bedrijven geen onderscheid te maken tussen hun vaste en mobiele telefonie.

De behoefte aan het aantal abonnementen binnen een bedrijf wisselt; bijvoorbeeld als het aantal medewerkers toe- of afneemt. KPN biedt bedrijven de mogelijkheid om tot maximaal 10 abonnementen zónder vaste contractstermijn af te sluiten, die maandelijks kosteloos opzegbaar zijn. Hierdoor is een bedrijf altijd in staat in te spelen op veranderingen in het bedrijf.

Service

Alle drie de zakelijke abonnementen van KPN garanderen dat medewerkers kunnen blijven bellen met hun mobiele telefoon, want bij verlies of toestelschade ontvangen medewerkers altijd gratis binnen 4 uur op iedere locatie in de Benelux een vervangend leentoestel. KPN biedt deze service gratis aan.

Meer info vind je op de website van KPN.