SAGE brengt ACT! 2011 op de markt

SAGE heeft ACT! 2011 op de markt gebracht, een crm-softwarepakket voor relatiebeheer, marketing en verkoopondersteuning. Met ACT! 2011 moet het nog gemakkelijker worden om je klantenbestand te beheren.

Iedere medewerker heeft met ACT! 2011 direct toegang tot een centrale database waarin alle klantgegevens verzameld zijn. Ook vind je hier documenten, e-mailberichten, aantekeningen, webpagina's en zelfs sociale-mediaprofielen. Alle relevante informatie staat hierdoor op één plek.

ACT! 2011 komt in twee verschillende versies: Pro en Premium. De Pro-versie is geschikt voor één tot maximaal tien gebruikers en is hierdoor met name interessant voor kleinere bedrijven. De Premium-versie kun je aanschaffen voor een ongelimiteerd aantal gebruikers, heeft een uitgebreidere beveiliging, meer rapportagemogelijkheden en de extra mogelijkheid om via een web interface of offline te werken.

'Smart Tasks'

Beide versies beschikken onder meer over synchronisatie voor de Outlook-agenda en -contacten, de mogelijkheid tot het importeren van Excel-sheets en zogenoemde 'Smart Tasks'. Hiermee voert ACT! automatisch taken uit, zoals het versturen van e-mails en het plaatsen van activiteiten op de kalender.

Daarnaast kun je gebruikmaken van Sage ACT! als een verkoop- en marketingassistent, om bijvoorbeeld opvallende marketingcampagnes te verzenden en verkoopprestaties bij te houden. ACT! 2011 is beschikbaar vanaf 245 euro per gebruiker (eeuwigdurende licentie).

Meer informatie vind je op www.act-crm-nederland.nl.