Toshiba rolt incentiveprogramma Win Win over heel Europa uit

Het Win Win-programma, oorspronkelijk een lokaal initiatief gericht op de Franse markt, heeft sinds zijn introductie in oktober 2014 meer dan 7.000 Silver-partners beloond met in totaal bijna 2,5 miljoen euro. Om dit succes te kopiëren, rolt Toshiba het programma nu uit over heel Europa. Dit toont aan dat het bedrijf blijft investeren, zowel in de beloning van bestaande als in de werving van nieuwe partners.
Dertig jaar toewijding
“Wij zijn er trots op dertig jaar onovertroffen toewijding aan het kanaal te kunnen vieren. Initiatieven als het Win Win-programma vormen een fraai bewijs van Toshiba’s leiderschap en streven om partners ondersteuning op uitzonderlijk hoog niveau te bieden,” zegt Ronald Ravel, Country Manager van Toshiba Information Systems Benelux. “Wij zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om ons partnernetwerk beter te supporten en sneller te doen groeien. Het succes dat we in Frankrijk met Win Win hadden, zouden we hier dan ook graag evenaren.”
Punten per verkocht product
Het Win Win-programma staat open voor Silver-partners van Toshiba. Het stelt hen in de gelegenheid punten te verdienen met de verkoop van de volgende gekwalificeerde B2B producten:
• Satellite Pro: 5 punten per verkochte notebook
• Tecra: 10 punten per verkochte notebook
• Portégé: 20 punten per verkochte notebook
Met iedere punt die partners ontvangen, verdienen zij 1 euro, die eventueel naar keuze kan worden omgezet in marketingbudget, fondsen voor demonstratieproducten of cadeautjes voor medewerkers, prospects of bestaande klanten.
Om voor deze regeling in aanmerking te komen, moeten partners zich aanmelden voor het programma via de resellerwebsite T-Link: extranet.toshiba.eu. Zij ontvangen dan een bedrag voor alle punten die zij maandelijks verdiend hebben in het boekjaar. Het programma biedt partners tevens de nodige flexibiliteit, in die zin dat zij ervoor kunnen kiezen aankopen te subsidiëren ongeacht het aantal punten dat ze verdiend hebben.