Voip en UC magazine: Alle ins en outs over voip en uc

Als ondernemers in één ding vaak goed blijken, dan is het wel in ondernemen. Logisch, anders waren ze wel in loondienst gegaan of waren ze überhaupt geen ondernemer meer. Toch kun je je als eigenaar van een bedrijf altijd de vraag stellen: kan het niet beter? Efficiënter? Makkelijker? Hoe goed of slecht (crisis, anyone?) zaken ook gaan, een helder antwoord op deze vragen is altijd welkom. En die kun je niet altijd zelf geven, want je kunt niet óveral goed in zijn en verstand van hebben.

Met de juiste ICT-inrichting valt vaak een behoorlijke slag te maken. Zeker als je het hebt over telefonie, een kostenpost die flink kan drukken op de jaarrekening. Ons advies? Doe
die ouderwetse telefoon de deur uit. Digitale telefonie laat je efficiënter, effectiever en slimmer communiceren. Mooie bijkomstigheid: het kan kosten drukken. Voip is bovendien het
aangewezen alternatief voor de telefoonlijn als je aan de slag wilt met Het Nieuwe Werken.

Voip zet ook de deur open naar ‘Unified Communications’. Wat we daarmee bedoelen? Niet alleen je telefonie, maar alle vormen van communicatie combineren in één systeem. Vanuit een centrale plek een overzicht hebben over iemands beschikbaarheid, personen direct kunnen (video)bellen en het beltraject volledig kunnen programmeren. Unified Communications is ook je bereikbaarheid loskoppelen van individuele apparaatjes en toepassingen, maar gewoon altijd bereikbaar zijn op de meest efficiënte manier van dat specifieke moment. Daarmee voorkom je teleurgestelde klanten en business partners en kun je met je organisatie onderling beter communiceren.

Het klinkt allemaal veelbelovend, en dat is het ook. Maar ook verwarrend. Want hoe zit het nou precies? In deze speciale, digitale editie doen we het voor je uit de doeken.

Voip & UC magazine
[block] [par]Alle ins en outs over voip en uc[/par] [par] [url link="http://issuu.com/clipboardpublishing/docs/voip___uc_magazine"]Lees hier gratis[/url] [/par] [/block]