SCAYLE erkend als Major Player in IDC MarketScape: Worldwide Enterprise B2C Digital Commerce Applications 2024

Redactie WINMAG Pro

SCAYLE, het e-commerce platform voor enterprise retailers, is uitgeroepen tot 'Major Player' in de IDC MarketScape: Worldwide Enterprise B2C Digital Commerce Applications 2024 Vendor Assessment.

IDC MarketScape is een belangrijke tool voor de evaluatie van leveranciers van technologie. Het biedt kwantitatieve en kwalitatieve beoordelingen van leveranciers in een groot aantal sectoren. Na een evaluatie van de strategieën en mogelijkheden van het e-commerceplatform heeft IDC MarketScape SCAYLE uitgeroepen tot een ‘Major Player’. Volgens SCAYLE is dit te danken aan de toewijding van het bedrijf om commerce-applicaties te leveren voor enterprise retailers.

Eerder dit jaar werd SCAYLE ook al uitgeroepen tot Major Player in de IDC MarketScape: Worldwide B2C Digital Commerce Platforms for Midmarket Growth 2024 Vendor Assessment.

Het SCAYLE e-commerce platform is ontwikkeld om retailers met een grote productcatalogus en complexe vereisten te ondersteunen bij de internationale groei van hun bedrijf. Daarnaast helpt het ze een digitale marktleider te worden. De flexibele architectuur bevat diverse geïntegreerde modulaire diensten, waaronder Product Information Management (PIM), marktplaatsfunctionaliteit, shopmanagement, checkout en een Organisatie Management Systeem ( OMS). Gebruikers van het platform kunnen aanvullende modules afnemen, afhankelijk van hun behoeften. SCAYLE wordt gebruikt door wereldwijd opererende merken zoals DEICHMANN, Marc O'Polo en Manchester United.

"Bent u een ontwikkelaar-gedreven inkoper in het middensegment tot grootbedrijf die zich richt op snelle groei en klantervaring? En heeft u daarnaast een grote productcatalogus van snelverkopende goederen? Dan zou u SCAYLE moeten overwegen," zegt Heather Hershey, Research Director van IDC Worldwide Digital Commerce. "Deze leverancier is uitermate geschikt voor strategieën die op differentatie zijn gericht, met een nadruk op producten, ervaringen en technologie."

"Wij geloven dat deze erkenning door IDC MarketScape voortkomt uit onze teamprestaties om de mogelijkheden van ons platform te bewijzen voor de enterprise commerce-markt," zegt Tobias Ring, Managing Director Commercials bij SCAYLE. "We leveren weliswaar een technologieplatform, maar onze wortels liggen in de retail. Dit vertaalt zich in een diepgaand inzicht in het B2C retail-landschap. Om die reden denken we dat we ons in de unieke positie bevinden om aan alle complexe behoeften van onze klanten te kunnen voldoen."

Een uittreksel van IDC MarketScape: Worldwide Enterprise B2C Digital Commerce Applications 2024 Vendor Assessment (doc #US49742623, maart 2024) is hier beschikbaar.

Meer informatie over de commerce-technologie van SCAYLE: www.scayle.com

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie