Telindus stelt Barney Laisina aan als Customer Success Manager

Redactie WINMAG Pro
Per 1 augustus 2021 is Barney Laisina (41) gestart in de rol van Customer Success Manager bij strategisch IT-partner Telindus, als onderdeel van het nieuwe Customer Success team.

Eerder was Laisina al werkzaam bij Telindus als Sales Consultant IT Services. In zijn nieuwe rol zal hij zich bezighouden met het inkaderen van Customer Success binnen de organisatie. Laisina’s aanstelling is een belangrijk onderdeel van de strategie van Telindus om de ultieme klantbeleving te realiseren en het succes van klanten en partners blijvend als leidraad voor de dienstverlening te hanteren.  

Oog voor de klant

Laisina is al elf jaar werkzaam bij Telindus. Hier heeft hij zich ontwikkeld in verschillende rollen, waaronder als Project Manager, Program Manager en Project Manager Officer. In zijn functie als Sales Consultant IT Services in de afgelopen twee jaar speelde Laisina een rol in het realiseren van een proactieve IT-afdeling en hield hij zich bezig met klantadvisering en de ontwikkeling van nieuwe IT-diensten op basis van klantbehoeften. De rode draad in zijn loopbaan bij Telindus is zijn continue oog en aandacht voor de optimalisatie van relatiebeheer en het klantcontact.

Barney Laisina over zijn nieuwe functie: “Toen deze functie werd gerealiseerd, was het voor mij meteen duidelijk dat ik ervoor wilde gaan. Ik krijg energie van klantcontact en deze functie was nog onontgonnen terrein. De uitdaging die daarin ligt, sprak mij aan. Al jaren past Telindus goed bij mij vanwege de diversiteit aan klanten, sectoren en oplossingen. Ik zie het als mijn uitdaging om onze klanten beter kennis te laten maken met het Telindus van nu. Vanuit mijn nieuwe rol wil ik onze klanten helpen om continu te innoveren en optimaliseren, en vanuit een IT- en business partnership met hen samen te werken. Ik kijk er erg naar uit om hiermee aan de slag te gaan en dit verder uit te bouwen.”

“Klantbeleving is voor ons heel belangrijk. We doen dan ook de belofte dat onze dienstverlening een fijne ervaring is voor klanten,” aldus Joris Leupen, CEO bij Telindus. “We hebben de gehele organisatiestructuur en ons dienstenportfolio aangepast om een strategisch IT-partner voor onze klanten te zijn. Met het Customer Success team en het geschetste meerjarenplan willen we ons echt gaan focussen op het succes van de klant. Barney brengt een hoop ervaring en kennis met zich mee. Hiermee kan Telindus grote stappen zetten om dit plan tot uitvoering te brengen en om met onze managed dienstverlening bij te dragen aan het succes van onze klanten.”

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie