Veeam gaat samenwerking aan met ServiceNow om dataveerkrachtprocessen en workflows te ondersteunen
Veeam Software, leider in dataveerkracht, kondigt de Veeam App voor ServiceNow aan. Hiermee kunnen organisaties het beheer en de automatisering van de dataprotiectiemogelijkheden van het Veeam Data Platform integreren met hun ServiceNow workflows. De Veeam App voor ServiceNow biedt naadloze, beleidsgedreven tweerichtingsorkestratiemogelijkheden voor back-up en herstel binnen het ServiceNow AI Platform. Hierdoor garandeert het volledige controleerbaarheid, realtime statussynchronisatie en rapportage van compliance. De oplossing is nu beschikbaar bij ServiceNow.
Nieuwe Veeam App helpt organisaties databeveiliging te orkestreren en beheren voor belangrijke assets via ServiceNow, wat veerkracht en compliance versterkt
Veeam App voor ServiceNow slaat een naadloze, veilige en slimme brug tussen de Veeam-infrastructuur van organisaties en hun IT Service Management (ITSM)-workflows. Hierdoor kunnen ServiceNow-gebruikers door Veeam geleverde dataprotectietaken monitoren, orkestreren en automatiseren zonder het ServiceNow AI Platform te verlaten.
'In het huidige digitale landschap is alles afhankelijk van data – vooral de workflows die moderne bedrijfsactiviteiten aansturen', zegt John Jester, Chief Revenue Officer (CRO) bij Veeam. 'Dataveerkracht betekent dat alle bedrijfsdata beveiligd worden, zodat de organisatie onder alle omstandigheden ononderbroken kan blijven functioneren. Door Veeam’s features voor veilige back-up en veerkracht te combineren met ServiceNow ITSM-automatisering, kunnen klanten hun bedrijfsactiviteiten vereenvoudigen, herstel versnellen en voorbereid zijn op audits in een steeds complexere beleidsomgeving.'
Veeam App voor ServiceNow is ontworpen voor organisaties in sterk gereguleerde sectoren – zoals productie, gezondheidszorg, de farmaceutische industrie en de financiële sector – en voor organisaties die het volgende willen:
- Teams self-service dataprotectie en automatisering bieden;
- De bedrijfscontinuïteit stroomlijnen met geautomatiseerde incidentcreatie;
- Zakelijke intelligentie door ServiceNow te verrijken met data van Veeam;
- Uitgebreide auditing, rapportage en compliance via een veilig, beleidsgedreven platform;
- Op rollen gebaseerde en self-service activiteiten implementeren voor back-upbeheer.
'Succesvolle samenwerkingen zijn gebaseerd op een gedeelde visie en een gezamenlijke toewijding om echte bedrijfsuitdagingen op te lossen', zegt Alix Douglas, Group Vice President, Partner Solutions bij ServiceNow. 'Veeam App voor ServiceNow biedt klanten nieuwe manieren om hun data nog beter te beveiligen in sterk gereguleerde sectoren. We helpen organisaties om succesvol te zijn in de huidige dynamische zakelijke omgeving en deze samenwerking is slechts het begin.'
Veeam App voor ServiceNow helpt organisaties om hun back-upbeheer te decentraliseren, incident response te stroomlijnen en inzicht te verbeteren, terwijl ze tegelijkertijd profiteren van enterprise-grade beveiliging en controle.
- Automatisering en compliance: geautomatiseerde compliance-documentatie en audittrails voor zakelijke en wettelijke vereisten.
- Tweerichtingssynchronisatie: realtime statusupdates en uniforme workflows tussen Veeam en ServiceNow.
- Integratie met native ServiceNow-gebruikers en groepsbeheer: voor naadloze, op rollen gebaseerde toegang tot beleidsregels, taken en data.
- Versnelde respons en traceerbaarheid: minder handmatig ingrijpen, incidenten sneller oplossen en end-to-end traceerbaarheid.
Veeam App voor ServiceNow is nu gratis beschikbaar voor klanten met Veeam Data Platform Advanced en Premium via de website van ServiceNow.
Bezoek de website voor meer informatie.