Sharp Benelux versterkt zijn positie als geïntegreerde technologiepartner met nieuwe Digital Experience-positionering

Sharp Benelux versterkt zijn positie als geïntegreerde technologiepartner met nieuwe Digital Experience-positionering

Redactie WINMAG Pro

Sharp Benelux, onderdeel van Sharp Europe en toonaangevend leverancier van technologie- en IT-oplossingen, kondigt vandaag met trots de lancering aan van zijn vernieuwde Digital Experience merkpropositie, ofwel ‘One Sharp’. Deze strategische herpositionering verenigt alle bedrijfsonderdelen van Sharp – van document- en printoplossingen tot audiovisuele technologie en IT services – onder één identiteit. Hiermee bevestigt Sharp zijn transformatie van productleverancier naar volwaardige technologiepartner, met als duidelijk doel organisaties helpen om beter te presteren in een snel veranderende digitale wereld. Deze verandering markeert een verschuiving van productfocus naar een dienstverlening waarin advies, integratie en ondersteuning centraal staan.

Eén merk, één visie

Met meer dan een eeuw aan innovatie brengt Sharp zijn expertise nu samen in een geïntegreerd portfolio van betrouwbare, op maat gemaakte oplossingen. De herpositionering volgt op de integratie van ITpoint en Apsia, toonaangevende specialisten in respectievelijk managed services en cloud business-applicaties en de toevoeging van Sharp Display Solutions Europe (SDSE) aan de Sharp Electronics Europe-familie (SEE).

Door zijn Display Solutions (SDSE) divisies nu onder één merk te verenigen, legt Sharp de basis voor een beter geïntegreerd technologie-aanbod voor werkplekken die slimmer, veiliger en meer verbonden zijn.

“We weten dat ons merk wereldwijd veel vertrouwen oproept bij heel wat bedrijven,” zegt Joe Tomota, President bij Sharp Europe. “Deze herpositionering symboliseert dan ook perfect onze volgende stap: het samenbrengen van Sharp’s expertise in IT services, document- en printservices, audiovisuele technologie en werkplekoplossingen onder één sterke identiteit. Daarmee bouwen we aan een toekomst waarin technologie, creativiteit en samenwerking samenkomen en geven we klanten de ruimte zich te focussen op hun dagelijkse kernactiviteiten.”

Mensen en technologie met elkaar verbinden

Binnen Sharp vertaalt deze vernieuwde koers zich naar een nog sterkere focus op maatwerk, veiligheid en deskundig klantgericht advies. Als betrouwbare technologiepartner helpt Sharp organisaties hun digitale infrastructuur te versterken, hybride werkplekken te optimaliseren en processen te vereenvoudigen.

“Onze klanten willen technologie die werkt voor mensen – niet andersom,” zegt Wilbert Hendriks, Manager Marketing & Strategie Benelux. “Met ‘One Sharp’ brengen we alle disciplines samen om bedrijven te helpen slimmer te werken, veilig te blijven en zich te richten op wat ze écht belangrijk vinden: zich focussen op hun dagelijkse taken zonder afleiding van IT- of technologie-issues.”

Een toekomstbestendige partner

De nieuwe merkidentiteit laat zien hoe Sharp zijn diensten verder samenbrengt om bedrijven te helpen veilig, efficiënt en toekomstgericht te werken. Door mensen en technologie te verbinden ondersteunt Sharp organisaties bij het creëren van moderne, flexibele werkomgevingen – van audiovisuele oplossingen tot IT- en printservices.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie