Vodafone introduceert Vodafone Business

Geert van der Klugt
Het unified communicationsaanbod wordt opgeschud: een nieuwe naamintroductie verfrist de branding van markttopper Vodafone. De zakelijke markt zal vanaf vandaag tegemoet gekomen worden door Vodafone Business.

Vodafone Business

Het is geen verassing dat ook Vodafone inmiddels op het nieuwe werken inspeelt. Analyse is niet meer exclusief aan externe consultants: ook binnenshuis daagt het MKB zichzelf vandaag de dag uit tot het maken van weloverwogen keuzes, op basis van data en feit. Het ondersteunen daarvan stelt Vodafone Business centraal.

LEES OOK: Zo blokkeer je vervelende bellers voor iPhone en Android

John van Vianen, directeur zakelijke markt bij VodafoneZiggo: 'Met Vodafone Business als verzamelnaam kunnen wij krachtiger communiceren over onze producten en diensten, zoals slim werken, Internet of Things (IoT), service en entertainment. We ondersteunen klanten om het beste uit hun business te halen, door onze kennis, expertise en oplossingen beschikbaar te stellen. Wereldwijd voert Vodafone vanaf nu deze naam, dat vergroot onze zichtbaarheid en herkenbaarheid.'

Waar het samengaan van Vodafone en Ziggo in zekere mate de consumentenmarkt opschudde, lijkt Vodafone zich met Vodafone Business als authentieke entiteit in de zakelijke markt te willen vestigen. Wát dat precies inhoudt voor het zakelijk toepasbare aanbod, is vooralsnog onduidelijk.

afbeelding van Geert van der Klugt

Geert van der Klugt | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Geert