Hellodialog introduceert 'betalen voor succes'

Redactie WINMAG Pro
Nieuwe Nederlandse email service provider betreedt markt.

Persbericht:

Haarlem, 21 maart 2013 – Hellodialog is een nieuwe revolutionaire email marketing service provider (ESP) van Nederlandse bodem. Deze nieuwkomer zet de gangbare kostenstructuur op zijn kop door alleen geopende mails in rekening te brengen. Ook betaal je geen abonnementskosten. Normaal gaat een groot deel van het kostbare marketingbudget rechtstreeks de prullenbak in, omdat maar liefst 78% van alle verzonden nieuwsbrieven niet wordt geopend. Door enkel te betalen voor succes, besparen bedrijven met Hellodialog al snel 50% op hun email marketing budget.

Naast een voordelige kostenstructuur (tot 2.000 geadresseerden zelfs gratis) heeft Hellodialog geavanceerde functies waaronder een lerend vermogen. De effectiviteit van mailings wordt verhoogd door een slimme tool die - gratis - resultaten analyseert en verbetersuggesties aangeeft. Vanaf nu kunnen bedrijven dus zeer kostenefficiënt en professioneel mailings versturen.

Gedeeld succes

Bij Hellodialog draait alles om het succes van klanten. Daar zorgt de intelligente ‘Autoimprover' tool voor, die o.a. suggesties geeft voor het beste tijdstip van verzending. Ook kun je snel zien welke apparaten en browsers gebruikt worden door specifieke ontvangers en voorkom je onleesbare nieuwsbrieven. Door de nieuwe inzichten leer je van iedere mailing en kun je relevante en dus succesvolle dialogen op gang brengen.

Méér voor webwinkels

Speciaal voor webwinkels biedt Hellodialog de ‘eCommerce plug-in'. Ook deze tool is gratis. Met de plug-in houd je bijvoorbeeld bij hoeveel verkopen er zijn gedaan met een mailing. Daarnaast kun je makkelijk een overzicht creëren van de beste klanten, de gemiddelde omzet per transactie en de laatste datum van aankoop. Op basis van deze informatie kun je toekomstige nieuwsbrieven personaliseren met slimme promoties of extra kortingen.

Email marketing is springlevend

'Email is nog altijd de favoriete vorm van communicatie voor zo’n driekwart van de mensen. Voor 2013 verwacht meer dan 55% van de marketeers het budget voor email campagnes te verhogen', aldus Mike van der Wallen, één van de oprichters van Hellodialog. 'Email marketing is dus springlevend, alleen was de kostenstructuur wel duidelijk aan vernieuwing toe. We waren verbijsterd dat alle aanbieders vaste abonnementen en prijzen voor verstuurde nieuwsbrieven in rekening brengen. Bovendien praat niemand over de lage openingsratio, laat staan over hoe deze te verhogen. Daar is nog echt winst te behalen voor bedrijven. En dan hebben we het nog niet over de integratie van email, social media en mobile. Door deze innovaties ziet de toekomst voor email marketing er nog rooskleuriger uit!'

Over Hellodialog

Hellodialog is een nieuwe Nederlandse email marketing service provider waar klanten alleen betalen voor resultaten. Ongeopende nieuwsbrieven worden niet afgerekend, waardoor zo’n 50% van het email marketing budget bespaard wordt. Tegelijkertijd geven de slimme functies van Hellodialog automatisch suggesties waarmee toekomstige campagnes effectiever worden. Hellodialog is volledig web-based en dus zeer toegankelijk. Door de combinatie van alleen betalen voor resultaat, succesverhogende tools en uitstekende online support onderscheidt Hellodialog zich van bestaande aanbieders. Hellodialog is onderdeel van Pixelindustries, een succesvolle digital agency die zich richt op webdesign, eCommerce en online marketing.
Hellodialog: for people that love results.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie