Duik in de onbekende krochten van Amsterdam CS

Virtuele wereld op Amsterdam Centraal

Redactie WINMAG Pro
Reclamemakers in Amsterdam hebben een nieuwe marketingstunt uit hun mouw geschud: VR-brillen.

In de Iamsterdam Store op het Centraal Station staat een VR-installatie die je meeneemt op reis zonder het station te verlaten.

Tokyo

VR is spannend omdat nog maar weinig mensen het goed kennen. Het is de ideale manier om reizigers en toeristen alvast een sneak-peak te geven van het moois dat de regio Amsterdam te bieden heeft. De regio Amsterdam wordt door de marketeers wel erg opgerekt. Zo horen Haarlem en gebieden aan de kust in deze promotie ook bij Amsterdam. Begrijpelijk voor toeristen die steden als Londen, Tokyo en New York gewend zijn, maar toch een beetje gek door de ogen van de nuchtere Nederlander.

Vloggers

Zondagochtend opende de VR-campagne met een speciaal programma. Eerst mocht namelijk enkel een select groepje influencers de brillen uitproberen. Het idee is dat het project op deze manier toegang krijgt tot de grote volgersscharen van deze populaire youtubers, twitteraars of vloggers. Vervolgens kregen ook bezoekers toegang tot de brillen.

Vandaag deelt het promoteam kartonnen VR-brillen uit. Vanaf dan liggen deze brillen permanent in de Iamsterdam Stores op het Centraal Station en op Schiphol.

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie