MKB Best Choice Awards 2018: 3CX

Redactie WINMAG Pro
Unified communications doelt op volledigheid: een verwerking van meerdere vlakken om, met name in zakelijke sferen, communicatie te stroomlijnen. 3CX begrijpt die definitie.

Mobiliteit 

3CX’ VoIP-software is in volledigheid beschikbaar voor Android en iOS, via de op maat gemaakte apps. In de praktijk betekent dat kantoorbereikbaarheid op zak. De interfaces ogen overzichtelijk en schoon, waardoor de navigatie even soepel verloopt als bij gebruik in de primaire client. Direct messaging is aanwezig, en bellen kan uiteraard via iedere internetverbinding: bij gebruik via 3G of een wifi-hotspot tunnelt 3CX jouw connectie, om foutloos en onmerkbaar externe firewallproblemen te voorkomen.  

3CX koppelen aan een CRM 

Customer relationship managementsystemen als Salesforce, Zendesk, Exact Online en Microsoft Dynamics 365 zijn te integreren in een handomdraai. Bij het koppelen van 3CX aan een gegeven CRM-systeem, verschijnt bij het bellen de in het CRM-systeem opgeslagen klantinformatie. Uiteindelijk bespaart dat mid-call zoektochten naar cruciale informatie: de koppeling stroomlijnt klantcontact. Bovendien werkt Click2Call evengoed binnen een CRM-systeem: nummers worden clickable en zijn bereikbaar zonder knip- en plakwerk.  

Verder lezen?3CX Claims WINMAG Pro 2018 Best Choice Award

Redactie WINMAG Pro
Door: Redactie WINMAG Pro
Redactie

Redactie WINMAG Pro

Redactie